فیگورها در طراحی معماری

فیگورها عناصر بسیار مهم تناسبات انسانی را در طرح ایجاد می کنند. آنها با نمایش  خود اظهار می کنند که هدف از طراحی معماری و فضای اطراف استفاده و لذت بردن از آنهاست .چون ترسیم افراد مشکل است بسیاری از طراحان آنها را در ترسیم نمی آورند. این مهارت با مشاهده و تمرین مکرر آسان می شود. فیگور ها را از روی کتاب، روزنامه، عکس و اسلاید ها ترسیم کنید. فایلی از فیگورها با مقیاس ها،فعالیت ها و حالات مختلف جمع آوری کنید تا زمانی که به نوع مشخصی ازفیگور ها برای فضایی نیاز پیدا کردید ،آمادگی ترسیم آن را داشته باشید.
فیگور ها باید با فضا هماهنگی داشته باشند ؛برای مثال ،بچه ها در زمین بازی و اطراف استخر دیده می شوند؛همچنین فیگور ها به گروه ها یا دسته های مختلف تعلق دارند.فیگور ها زیادی برای جلوگیری از ناهماهنگی فضا با یکدیگر راه می روند تا فضا را واقعی جلوه دهند. همچنین می توان حالاتی مانند نشستن، دویدن، پریدن و دوچرخه سواری را افزود تا جذابیت را دو چندان کند.

sketch٬ آموزش ۳Dmax٬ آموزش اسکیس٬ آموزش کروکی٬ آموزشگاه معماری٬ اصول سایه زدن٬ انواع ماژیک راندو٬ پرزانته و راندو٬ پرسپکتیو داخلى٬ پرسپکتیو دید پرنده٬ پرسپکتیو دید ناظر٬ پرسپکتیوو راندو٬ ترسیم فیگور٬ تکنیک های راندو٬ دانلود پلان معماری٬ دانلود پلان ویلا٬ دیاگرام نما و مقطع راندو با آب مرکب٬ راندو با آبرنگ٬ راندو با مداد رنگی٬ راندو با وایتکس٬ راندو چیست٬ راندو در معماری٬ راندو و اسکیس٬ رواشناسی رنگ٬ روش حل مسئله اسکیس٬ ساخت ماکت اتود حجمی٬ سازه در معماری٬ شیت بندی٬ طراحى اقلیمى مقطع٬ طراحی با دست آزاد٬ طراحی منظر٬ فرم معمارانه٬ کاربرد خط در اسکیس٬ کلاسهای اسکیس٬ مدل سازی سه بعدی٬ مقالات آموزشی اسکیس٬ مقالات معماری٬ نکات کلیدی برای اسکیس ارشد٬ هندسه

شرکت معماری آرتور و همکاران (AOA)
تلفن: ۲۲۹۸۳۳۸۵ و ۲۲۷۰۶۶۳۱
آدرس: فرمانیه، بلوار اندرزگو، خیابان وطن پور شمالی، بن بست هنگامه، پلاک ۳